خانه

اطلاعات

تولید کننده‌ها

پرفروش ترین‌ ها

فراهم کننده‌ها

هیچ توزیع کننده ای وجود ندارد

برچسب‌ها

محصولات بازدید شده

جاروبرقی پاکتین 4300
قهوه جوش ویداس مدل 2229 نمایش بزرگتر

قهوه جوش ویداس مدل 2229

108

محصول جدید

قهوه جوش ویداس مدل 2229

ظرفیت1200میلی لیتر

با قابلیت گرم نگهدارنده

دارای سیستم قطع کن خودکار

دارای نشانگرمقدارآب

جزییات بیشتر

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.


0 تومان بدون مالیات.

افزودن به لیست دلخواه

اطلاعات بیشتر

کاربرد قهوه ساز

امروزه استفاده از دم نوش های مختلف در کثر مردم رواج گردیده که یکی از این دستگاه ها قهوه ساز می باشد که باعث شده تا طرفداران نوشیدنی قهوه بتوانند این نوشیدنی را با بهترین کیفیت به عمل اورده و از آن استفاده نمایند که در این زمینه قهوه ساز توانسته تا حدودی نیاز مصرف کنندگان خود را پوشش دهد.قهوه ساز ویداس مدل VI-2229 یکی دیگر از محصولات سری محصولات شرکت ویداس است.محصولات سری روزانه این شرکت معمولا از قیمت متعادلی برخوردارند و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که اکثر افراد می‌توانندباآن ارتباط برقرارکنند.این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست و با اینکه فرم ظاهری‌اش مثل تولیدات سایرشرکت‌هااست.اماطراحان آن تمام تلاش خودراکرده‌اند تااین ساخته هم ازلحاظ شکل وقیافه یک سروگردن ازرقبا بالاترباشد.این قهوه‌سازتوان مصرفی معادل900 وات داردوظرفیت مخزن آب آن 1.2لیتراست.

کار کردن با این دستگاه مثل سایر هم‌نوعانش بسیار ساده است. کافی است مخزن آب راازآب پرکنیدو با توجه به ذائقه‌تان مقداری پودرقهوه درجایگاه مخصوص آن بریزید.در آخر هم دکمه دستگاه را روی وضعیت روشن قرار دهید تا دستگاه بخارآب راپودر قهوه ترکیب کندوآن رادرون قوری بریزد.قهوه شما آماده است.مدت زمان لازم برای تهیه قهوه توسط این قهوه‌ساز ده دقیقه است. علاوه بر این به سیستم ضد چکه مجهز شده است.از دیگر مشخصات قابل اشاره در مورد این محصول می‌توان به قابلیت شستشوی لوازم جانبی آن در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. مشخاصت کلی این دستگاه:

ظرفیت1200میلی لیتر

با قابلیت گرم نگهدارنده

دارای سیستم قطع کن خودکار

دارای نشانگرمقدارآب

سیستم تازه نگهدارنده قهوه

رنگ مشکی نقره ای

یکسال گارانتی ارسال از طریق پست و پرداخت وجه درب منزل صورت میگیرد.جهت اطلاع از قیمت با شماره 09134027450 تماس حاصل فرمائید.جهت مشاوره و ثبت سفارش کد 108 را به شماره فوق پیامک کنید.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: